Værd at vide
Her på siden kan du finde svar til nogle af de mest almindelige spørgsmål vi får. Spørgsmål og svar, der er relateret til de enkelte afdelinger, Motion, Ungdom og Senior, vil kunne findes i deres respektive sektioner.
Finder du ikke svar i nedestående, eller på de andre OSS-sider, er du naturligvis velkommen til at kontakte os.
Sp: Hvordan melder jeg mig til?
Sv: Tilmelding skal foregå via denne hjemmeside, du finder tilmeldingssiden for henholdsvis motion, ungdom og senior i deres respektive sektioner, samt via linksne på forsiden. Det kræver at du først opretter dig som bruger.

Vejledning for tilmelding

Fælles for alle
Alt tilmelding på siden kræver at man har en profil, så den skal du oprette først. Det gør du ved at trykke på punktet "Bliv Medlem", du finder i venstre side.
Bemærk, at for ungdomsspillere er det for barnet, der skal oprettes en profil.
Udfyld dine personlige oplysninger og tryk opret profil. Når du har klikket på opret profil, modtager du efterfølgende en mail med et link du skal klikke på, for at aktivere din profil.
Når du har aktiveret din profil kan du fortsætte.

Motion - Baneudlejning
Dette er for jer, der ønsker at have en bane fast hver uge hvor i kan spille.
Vælg "Motion" i topmenuen og så "Baneudlejning".
Vælg den dag du ønsker at spille.
Vælg en ledig bane, der passer dig og dine venner. Er i to personer vælger du S (single), er i fire personer vælger du D (double). Bemærk, det betyder ikke noget at S og D står ud for to forskellige tidsrum, baneleje er altid for hele timer.
Udfyld navn, fødselsdato og e-mail-adresse på samtlige makkere, så hav disse klar.
Gennemfør betaling.

Den første spiller som booker banen skal betale for hele banen (så må vedkommende selv afregne med makkere). De øvrige makkere vil efterfølgende modtage en e-mail om deres medlemskab, hvor de bedes opdatere deres profil med adresse, telefonnummer etc.
Bemærk venligst, at du først har booket banen, når betalingen er gennemført. Kvittering modtages som e-mail og skal fremvises på forlangende.

Ungdom - Holdtilmelding

Husk at logge på med profilen for barnet der skal tilmeldes.
Vælg Ungdom i topmenuen og "Tilmelding".
Hold musen over det hold, der passer til dit barns alder. Klik på prisen for at tilmelde dig/dit barn. Ser alt ok ud på den efterfølgende oversigt, gå da til betaling.

Senior - Holdtilmelding

Vælg Senior i topmenuen og "Tilmelding".
Klik på prisen for at tilmelde dig. Selvom der er to hold i oversigten, så er der tale om det samme hold (SE1).
Ser alt ok ud på den efterfølgende oversigt, gå da til betaling.
Sp: Koster det noget at oprette mig som bruger?
Sv: Nej, det koster først noget når du melder dig til et hold eller booker en bane.
Sp: Jeg har ikke dankort, kan jeg stadig tilmelde mig?
Sv: Ja du har også mulighed for at betale med e-Dankort. Har du heller ikke dette, kan du blot rette henvendelse til vores kasserer: E-mail.
Sp: Gives der rabat til pensionister?
Sv: Der ydes p.t. ikke rabat til pensionister.
Sp: Der spiller nogle andre på min bane, hvad gør jeg?
Sv: Der er sandsynligvis sket en misforståelse. Hvis henvendelse til spillerne på banen ikke fører til en løsning kontakt da klubben.
Sp: Jeg har glemt noget i hallen, hvem skal jeg tage fat i?
Sv: Har du glemt noget i NBK Hallen skal du kontakte ....
Hold i dag

Følg med