Familiebadminton

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Familiebadminton/sommerhusbadmintonFA1
Søndag Tid: 08:30 - 11:15
Sted: NBK Hallen, NBK Hallen
Træner: Jesper Nielsen /

Er du ung, gammel eller bare lige midt imellem og har lyst til badminton i hallen om søndagen. (I sommersæsonen vil tilbuddet også kunne benyttes om mandagen og onsdagen)

Det kan også være du bare er hernede et par gange om året i et sommerhus, men blot ønsker muligheden for at spille søndag formiddag. Så er dette holdet for dig, I kan komme og gå som I har lyst imellem 8.30-11.00 - det kan også være I sammen finder ud af at I skiftes til at have morgenmad med. Det er kun jeres fantasi som sætter grænserne.

Nuværende medlemmer i klubben betaler ikke noget ekstra for at være med på holdet, du skal dog tilmeldes holdet. Hvis du ikke er medlem på et hold eller bane i forvejen skal du tilmeldes holdet. Der er ikke nogen instruktør på dette hold, så børn skal ledsages af en voksen.

Der vil i løbet af sæsonen være holdkampe, hvor det kan være at denne tid vil være fordelt til turneringen, det forekommer ikke så mange gange i løbet af sæsonen

Holdnummer: FA1
Tilmeldte: 3/50