NBK´s senior afdeling har mange stolte traditioner - vi har igennem de sidste mange år været med til at fostre nogle af Danmarks bedste spillere. Vi har tilmeldt hold på Sjælland og lokalt på Lolland Falster, vi hygger os med hinanden og har en behagelig omgangstone, vi har en gruppe af trænere som varetager vores seniortræning, og vi gør en ihærdig indsats i at bygge en bro til vores ungsenior spillere, så de kan føle sig som en del af fællesskabet.

Så har du prøvet at spille badminton før, så er seniortræningen et godt sted at spille, hvis du deriomod er helt ny, så kan det være du skal prøve en af klubbens andre muligheder, hvor der også er en fællestræning for dem som ikke nødvendigvis har spillet badminton og er interesseret i turneringsbadminton.

Du er altid velkommen til at række ud til klubben igennem vores klubmail, eller direkte til den tilknyttede træner på hjemmesiden.

Følg med

Nyheder - Vis alle