Udviklingstræning

Udviklingstræningerne

Til dig som har prøvet badminton før og har lært hvordan man holder på ketcheren, her arbejder du sammen med trænerne videre med motoriske og tekniske øvelser med massere af smil på læben

Vi glæder os til at se dig

Hvis du er <25 år kan du med fordel indgå i vores prisrabat, ved at deltage på flere holdtræninger:

3 hold 1800 kr.

Alle vores træninger er bygget op omkring moduler igennem sæsonen, på denne måde sikrer vi at du altid udvikler dig og bedre og dygtigere til badminton som tiden går. Trænerne har fokus på motorisk udvikling, teknik og at vi lærer at spille badminton.

Alle træninger i NBK støtter op om klubbens trænerværdier, som trænerne selv har været med til at vælge og definere:

-Udvikling

Som ungdomsmedlem i klubben har du samtidig også en spillemulighed om søndagen, hvis du vil have dine forældre med er de også meget velkomne - de skal dog tilmelde sig holdet "familiebadminton" og du kan som ungdoms spiller komme med gratis, se mere om holdet under familiebadminton

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

UDV2tirs
Tirsdag Tid: 17:00 - 18:00
Træner: Christian Krøyer / Mikkel Rosenby Mortensen /

Udviklingstræning 2 (velegnet til dig der går i 4-5 klasse)

Vi glæder os til at se dig

Hvis du er <25 år kan du med fordel indgå i vores prisrabat, ved at deltage på flere holdtræninger. Systemet beregner selv rabat ved tilmelding til flere hold.

Tilmeldte: 11/16

UDV3
Tirsdag Tid: 18:00 - 19:00
Træner: Christian Krøyer / Mikkel Rosenby Mortensen /