Klubmodul henter siden
Familiebadminton/sommerhusbadminton | FA1
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Er du ung, gammel eller bare lige midt imellem og har lyst til badminton i hallen om søndagen. (I sommersæsonen vil tilbuddet også kunne benyttes om mandagen og onsdagen)

Det kan også være du bare er hernede et par gange om året i et sommerhus, men blot ønsker muligheden for at spille søndag formiddag. Så er dette holdet for dig, I kan komme og gå som I har lyst imellem 8.30-11.00 - det kan også være I sammen finder ud af at I skiftes til at have morgenmad med. Det er kun jeres fantasi som sætter grænserne.

Nuværende medlemmer i klubben betaler ikke noget ekstra for at være med på holdet, du skal dog tilmeldes holdet. Hvis du ikke er medlem på et hold eller bane i forvejen skal du tilmeldes holdet. Der er ikke nogen instruktør på dette hold, så børn skal ledsages af en voksen.

Der vil i løbet af sæsonen være holdkampe, hvor det kan være at denne tid vil være fordelt til turneringen, det forekommer ikke så mange gange i løbet af sæsonen

Tid/Sted
Søndag 08:30-11:15 NBK Hallen, NBK Hallen