Klubmodul henter siden
Nybegynder | NY1
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Nybegynder (velegnet til klassetrin fra 1-8 klasse)

Til dig der aldrig har prøvet badminton før, og som kunne tænke sig at læse det helt basale i sporten. Her øver vi os i at holde rigtigt på ketcheren, og får en masse boldføling igennem leg og motoriske øvelser. For at deltage skal du kunne være alene i hallen uden forældre. Hvis du ikke er helt gammel nok til dette endnu, så vil vi anbefale dig at prøve vores miniton hold lørdag formiddag.

Nybegynder - (velegnet til dig der går i 1-8 klasse)

Til dig der aldrig har prøvet badminton før, du skal dog kunne være i hallen uden dine forældre. Hvis du ikke er helt klar til dette endnu, så vil vi anbefale dig at prøve miniton lørdag formiddag.

Vi glæder os til at se dig

Hvis du er <25 år kan du med fordel indgå i vores prisrabat, ved at deltage på flere holdtræninger. Systemet beregner selv rabat ved tilmelding til flere hold.

1 hold 750 kr.

2 hold 1200 kr.

3 hold 1800 kr.

Alle vores træninger er bygget op omkring moduler igennem sæsonen, på denne måde sikrer vi at du altid udvikler dig og bedre og dygtigere til badminton som tiden går. Trænerne har fokus på motorisk udvikling, teknik og at vi lærer at spille badminton.

Alle træninger i NBK støtter op om klubbens trænerværdier, som trænerne selv har været med til at vælge og definere:

-Fællesskab

-Glæde