Træner
Birgitte Blands Søndergaard
Claus Mortensen
Beskrivelse
Claus har spillet badminton siden han var 6 år gammel, har været rundt i forskellige klubber herunder Albertslund IF og efter en pause på ca. 20 år startede han op igen i NBK i 2015 - Claus er udover at være engageret i badminton i NBK også en aktiv del af kredsarbejdet igennem ungdomsudvalget hvor han er formand og bestyrelsesmedlem i kredsen.
Claus har gennemført basis træneruddannelsen igennem Badmintondanmark og har 6 års erfaring som ungdomstræner igennem NBK
Claus lægger vægt på udvikling af spilleren - citat "at se dem udvikle sig over tid, er en fantastisk mulighed som træner"
Jens Jensen
Kristina Andreasen
Mathias Hansen
Niels Lejre
Nina Vedsø
Christian Krøyer
Mikkel Rosenby Mortensen
Thomas Skov
Martin Hansen
Jesper Nielsen
Beskrivelse
Jesper er 39 år gammel og har fungeret som ungdomstræner i de sidste 4-5 år i NBK

Han spiller selv aktivt seniorbadminton i NBK og har spillet de sidste 15 år i bl.a. Eskilstrup også.

Det er dejligt at se børnene vi træner vokse og udvikle sig - dels som børn og også som udøvere af badmintonsporten.

Citat - "der er ikke mange sportsgrene som har den nerve en god badmintonkamp kan have"
Instruktør
Uffe Stein